glömt svara på frågor jätte länge.. haha

Jonna Andersson om just like a tattoo:
Du e så sjukt snygg i tights¨! kan inte du lägga upp fler bilder på olika som du har så jag vet vat jag ska köpa ?
svar - Tack! Nu förstår jag inte hur du menar? jag använder bara vanliga svarta tights? eller menar du att du behöver tips till vad man kan ha till?


Anonym om you stole my heart and you're the one to blame:
Du ska veta Bella, du är en fin människa, du ska aldrig tro nå annat, vi alla älskar dig, trycker nån ner dig, lyfter vi upp dig igen. Du är en helt underbar person, vi alla älskar dig hur du än är<3
svar - Ja det är ju alltid kul att höra sånt där! Tack så himla mycket!!! Men jag skulle också vilja veta något namn?.. Skulle ju vara roligt.. :)


Anonym om find out who you are:
Hej! Älskar din blogg, följer den varje dag :)

nu till något konstigare, för ett år sen började Jag snacka med en tjej som skickade bilder på dig,och låtsades vara du. Jag vet att du kanske inte bryr dig, men det var bara random, tänkte ifall du ville veta!

Fortsätt vara som du är, bäst
svar - Hej! Tackar, glädjer mig!! Jo det har hänt många gånger förr.. Händer ärligt hela tiden, så himla drygt.. Men vad kan jag göra? Kanske ska börja anmäla alla? Haha.. Cash?! Ja men klart jag bryr mig också, men jag orkar inte lägga ner tid på det så mycket.. Men ska ärligt talat börja anmäla tror ja?! Tack så himla mycket för tipset och för att du läser min blogg, du är urgullig!

TACK SÅ HIMLA MYCKET FÖR TIPS OCH SÖTA KOMMENTARER TILL ALLA!!! FORTSÄTT!!

Kommentarer
Postat av: ida

Jag tycker du ska anmäla dom om dom låssas vara dig iallafall :p

2011-07-07 @ 22:24:27
URL: http://idapermaangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0