you stole my heart and you're the one to blame

now it's just as you promise me that it would not be, i should never listen to you, now i'm hurt and you're happy
fuckfuckfuckfuckyou

försöker hjälpa till så mycket som möjligt här hemma just nu, inte gå ut och va för mig själv så mycket. bara för att lägga bort tankarna på dig, ta bort allt om dig ifrån mig.
men endå sitter jag här, saknar och längtar tillbaka till allt, känna din hand smeka min mage. eller känna dina händer runt min midja och dina läppar emot mina, jag älskar när du tittar på mig och ler, när du tittar in i mina ögon och skrattar, när du lyfter mig och går iväg, allt med dig.. jag har så svårt att förtränga det just nu, det är ett rent helvete, utan dig.. jag visste att det skulle bli såhär, även trots att du lovade att det inte skulle bli såhär, men nu sitter jag här själv och du skiter i mig. jag tar mina saker och går min väg, trots att jag inte vill..
på ett sätt förstår jag dig, men jag förstår inte hur du kunde lova så mycket, men inte hålla något.. jag som förklarade så jävla väl att jag inte vela ha de såhär..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska veta Bella, du är en fin människa, du ska aldrig tro nå annat, vi alla älskar dig, trycker nån ner dig, lyfter vi upp dig igen. Du är en helt underbar person, vi alla älskar dig hur du än är<3

2011-06-26 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0