i'm into you

Hann inte blogga imorse, vart stressad innan jag skulle åka, tiden bara gick assnabbt! Haha aja, sluta iaf 12 så det va skönt!
Ärligt? Jag tycker om skolan nu. Jag går med Maddis och vi har det kul hela tiden, sen får man träffa jätte många andra härliga människor hela tiden, faktiskt jätte kul! Jag har fina vänner så att säga! Men det betyder inte att jag inte saknar min gamla klass som går på Hedäng fortfarande.. :( Nåja, glad att jag valde det här och ska snart hälsa på min kära gamla klass!
Nåja, efter skolan cykla jag och Maddis ner på stan, först träffa hon sin pojk en stund, sen åkte vi till bokia och hon köpte block och sudd. Sen påvägen tillbaka till skolan, för jag skulle hem och tar den vägen då och hon skulle hämta hennes pojkväns nyklar så hon lära till skolan, så mötte hon hennes pojks föräldrar, haha hennes pojkvän heter Robin. Nåja, så ho träffa Robins föräldrar och åkte med dom hem och väntar väl på han nu. Så då cykla jag hem. Nu ska jag bara vänta på att Tobias ska sluta, sen åka till lackeringen med Epan, vet inte om han lämnar den där eller vad han nu ska göra? Men iaf, sen kommer väl han hit eller något! Får se vad vi hittar på, hejdåååååååå!
Dåligt med bilder just nu.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0