i need you here with me tonight



just nu behöver jag en vän som kommer hit, tar första bästa buss, hoppar på cykeln, går eller springer hit, gör i ordning godis, chips eller bara något gått, tar lite dricka, sätter sig ner och bara pratar med mig, skrattar, gråter och pratar om allt tillsammans.
det är en sån dag för mig, en sån dag man saknar en nära vän som aldrig har fullt upp, som alltid kommer när man behöver den, det betyder inte att jag klagar på mina vänner något, men ärligt? jag har ingen riktigt bästavän. har haft, men med tiden har något dragit isär oss.. jag hatar det. vill ha min bella här just nu. min egna bella. hon va en sån vän, en sån vän som jag nu behöver, men det hände saker, hon bor nu i långshyttan och jag hatar det. jag vill att hon ska bo kvar i gävle, hatar att vi gled ifrån varandra, då hände en del saker vi båda kunnat gjort bättre. när hon bodde i gävle va det ingen frågan, hon sa bara en tid ho sluta, fråga när jag sluta och sen va hon hos mig, det va det bästa någonsin, vi umgicks varje dag, nonstop i runt ett halvår om jag inte har fel? varje dag. hon bodde hos mig, vi va hos henne också självklart. men mest hos mig, slapp undan allt, prata, ute och gick, umgicks, festa ibland, gjorde smet, rökte och bara alltid va bästavänner. jag hatar att vara utan henne nu, det gör ont inom mig.

Kommentarer
Postat av: Tommy

känns som att du skulle va en bra sån för mig faktiskt. Hade kommit ja om jag hade varit i närheten<3

2011-09-20 @ 18:14:19
Postat av: Anna Lundström

Hon har ju en ny bästavän eller?

2011-09-22 @ 12:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0