hold me close

haha alltså vilken jävla kväll.. cykla till ida, satt där hemma i en liten stund, sen for vi ut med bilen, åkte till ica och träffa på jonte sara och oscar. sen hem till anton som var hos sin mamma, vänta tills han ätit, och då hann jag börja bråka med t, så kom anton, vi åkte till antons pappa för att hämta en tröja. då bråka jag lite till, så jag börja gå hemmåt ist för att sitta där å deppa bland dom när dom var glada! men jag börja asgrina påvägen hem.. haha så ringde pappa, han kom å hämta mig och för att jag va så ledsen så åkte vi och hämta mat, världens bästa papi <3 så sluta jag bråka med t också. vi löste allt och jag vart glad! haha, så for hem å käka, sen tog jag min vovve och cykla till ida, hämta min cykel å cykla hem med min vovve, hon är så duktig! aja nu ska jag tvätta bort sminket och sedan lägga mig i sängen å kika tv tills jag somnar, imorgon får jag dator av skolan!!!! HIHIHHIPUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0