Låt honom veta att inget är som förr

Va med mina fina flickor Daniela & Emma igår, de va ett bra tag sen! Vi knäppte massa kort, käka pizza sen in till storvik och röjde med fina vänner! Sen hem till daniela vid 2, men vid 4 så kom Alexander å hämta mig, vi åkte hem till Oliwer och prata lite titta tv åså, sen kom Oliwer och Robin å skrek å härja sig! Haha hade en jätte rolig natt, men sen åkte Oliwer och Robin igen i någon timme för att skrämma några lan töntar! Men aja, sen skjutsa Robin hem mig till Daniela vid 7, La mig å sov direkt. Sen hämta min pappa mig och Emma runt halv 3, åkte och köpte Sibylla, åt och så kom Ida mitt i maten för att vi skulle ju självklart umgås! Vi va här hos mig ett tag, jag duscha å lite sånt. Sen åkte vi till Dennis, åkte till donken, Ida käka. Sen fick ju jag punka på cykeln! Så då vart jag och Ida less på livet? ehehe ja.. Men sen kom min fina pojke å gjorde mig super glad, fick pussa en massa på honom. Sen kom Dennis och Anton och min pojke åkte hem för att sova, han lana igår han också.. Men inte i storvik, utan han va i Sandviken då :) Men iaf.. Jag, Ida, Dennis & Anton kika filmen "Honey". Fast nu var det väl någon timme sen dom åkte hem hela högen, så jag ska städa mitt rum, bädda om min säng och sedan sova skönt! Sov som sagt inte så bra inatt.. haha.. Hojja ;)
PUSSS HEI
det är okej att skratta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0