helt galen, galen i dig, i ditt himelska leende, ditt skratt!

Umgicks med min fina igår, vi skulle titta film men min dator dampa och hela skärmen blev grön eftersom de är en laptop och dom tål inte så mycket kallt när jag cykla hem från skolan.... sög ju! Aja, vi låg och prata och sånt, haha fick några goda skratt och veta lite nya saker! Alltid så mysig han. Sen åkte han hem och jag fixa i ordning mig lite snabbt sen kom Ida, John & Jakob så vi for ut, kom hem runt 1 och va svintrött, tvätta bort sminket och allt sånt sen la jag mig i sängen och somna SÅÅÅ snabbt! Haha, vakna klockan åtta av att min sötnos skicka sms.. haha, men lyckades somna om, höll tlf vid örat så vart lite irriterad när jag vakna, men endå glad. Haha! Aja, ska hoppa in i duschen, fixa mig sen kontakta Ida, vi ska in till Valbo för lite shopping!
Hörs l8er.
och jag kanske ska börja skriva på bloggen vad jag köper för kläder ibland? Har aldrig skrivit pris och sånt när jag handlat något faktiskt :s haha men ska kanske ta å börja med det? Vi får se! Hejdå.
Bild innan jag gick ut igår, kallt var det ju!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vart har du köpt din jacka? :O

sjukt snygg iaf!

:)

2011-10-01 @ 11:43:20
URL: http://nathaliejjonssons.blogg.se/
Postat av: anna

vart har du köpt jackan ? :)

2011-10-02 @ 21:42:12
Postat av: Sara

Fyhelvete vad du är fin Bella. Så jävla fin!!

2011-10-03 @ 22:04:44
URL: http://saraisraelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0