i put on for my city

Helgen har varit azum som vanligt med mina fina vänner! Eller fredagen vela jag och Ida ta livet av oss, den sög.. Haha men sen på lördagen vakna jag 11 av att mamma kom upp, fick en halvtimme på mig att fixa mig för att vi skulle till gävle... Ahah dog.. Men aja, kom hem med ett par jeans, ett linne, en stickad tröja, tre par trosor och lösnaglar! Har även hittat en jacka jag vill ha, helt kär <3
Fast ska behålla min skidjacka, den jag har hittat nu är mer finjacka typ? Haha. Men SHIT THE SAME? fine.
Sen på lördagen mot kvällen vart jag lite surig, men de gick över efter ett tag. Prata lite i tlf sen löste de sig efter ett tag. Men sen åkte jag hem runt halv 1 tror jag det va.
Idag är det söndag, oftast en världelös dag.. Men fick ju fin besök av Tobias så har legat å myst och så! Sen åkte han hem runt 7 någon gång, då åkte jag och pappa och hämta kinamat, min guld pappa! Kom hem, åt och sen satte mig vid pappas dator och kika lite för jag orka inte gå upp till min.. Haha tillslut orka jag iaf. Så nu sitter jag här, uppdaterar för att Maria kalla mig bitch, känner mig hotad. Vågar inte gå ut. Eller? Haha driver.
Men nu ska jag ut med min hund lite snabbt, sen ska jag nog ta en dusch och sedan försöka sova! Spela lite spel på tlf ska jag göra tills jag somna, PUSS
långt inlägg eftersom de är hela helgen.. ehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag kollar din blogg varje dag!!!!! Du är så bra.

Du borde uppdatera mera !!!! Fin är du också, dock passar du bättre i stora kläder :D (det var du också som fick mig att börja våga gå i stora kläder!!)

2011-11-22 @ 18:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0