The heart never lies

Skolan började ganska bra. dock sluta det med att jag satt kvar sist på lektionen för att jag fick ont i bröstet och kändes som knivhugg i magen, ringde pappa och han hämta mig. Hem å la mig och vila ett tag fast jag hade mobilen vid örat och Tobias smsa, så vakna och flög upp typ.. Haha men sen har jag suttit här framför datorn och smsat med Tobias som jag nyss va ute och träffa ett tag, pussa massa på honom en massa och skulle även visa att jag va starkare än han, men han vände mig upp och ner.. :( Haha men sen åkte han vid 10 i 7 för han har träning klockan 7. Och resten av min kväll spenderas med mina fina vänner Ida, Anton & Dennis. Men nu ska jag locka håret litegrann, lite onödigt, men känner för det!
Haha men juste, känns lite ovant.. Jag glömde min skoldator i skolan, så sitter med kims dator nu, widescreen och själva datorn har man hjul på för att den är så stor så han kan få plats med mer hård diskar och sånt.. Känns som att min bror verkligen älskar datorer och jag inte bryr mig längre.. Haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0