Telia suger, jag vill döda telia.

Telia påstår att jag smsat 5000 sms på 5 dagar?????? HUR SKULLE JAG KUNNA LYCKATS MED DET? är så tokig så jag sparka allt jag hade in i en dörr, haft ont i tårna ett tag nu. Till och med alla omkring skrek till för att jag va så jävla förbannad. Ska ringa dom efter skolan iaf.
Och jag får heller inte nya förrän nästa 23dje för man får bara smsa 5000 per månad som max. Så jag lär vänta i en nästan en månad innan jag kan smsa igen. Eller använda mina pengar till att smsa, FUNNY LIFE?
Allting går skit idag. Ska umgås med Bella och Lisa efter skolan. Hoppas jag blir på bättre humör för just nu suger allt.
Det gör ont i mig, du är så kall emot mig. Hade jag fel om dig? Endå vill jag bara ha dig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0