Oh, i love you so

Tjeeeeeeeeeenare!
Ne så är inte mitt humör idag, idag är det typ " a hej, skolan - legat hemma å dega - hejdå hörs imorgon eller om 2 år " DRA ÅT HELVETE VAD TRÅKIG DAG
Jag är kass på update nu dudes! Haha men aja, idag har jag inte gjort ett jävla skit, varit ute med min hund, spelat wf och tittat tv. Värdelös dag om ni frågar mig..  Aja, ska göra något roligt eller så.. Försöka iaf. Allt känns depp. SUG MIN DICK! Så är mitt humör typ.
ni kan få en bild från hur jag såg ut idag också, lite då.. Stickad tröja och jeans, allt jag orkar säga.
Puss / en uttråkad tjej på 16 bast som aldrig kommer ha kul, för hon är så mobbad och har inga vänner.
eller? Nej men jag har bara haft så tråkigt idag så det inte ens är värt å vara vaken nå mer.. Paejngaerngejnrjgeg

Kommentarer
Postat av: saga

jag har läst din blogg i säkert två år haha, och förut hade du en gryyym stil!! Jag bara undrar för du lägger ju inte upp så mycket outfit bilder och så nu, har du ändrat stil? Du är fin i allt verkligen men jag är bara nyfiken :) kram!

2011-11-23 @ 11:59:52
URL: http://ssagans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0