just like a tatto

Tobias åkte just till sin träning, har legat och myst och tittat på tv och pratat åså. Men nu tittar jag på Glee, eller det är nog slut nu. Men började skriva när de börja och vart inne i det så sluta skriva... Haha aja, åååh mina kuddar luktar Tobbie <3
Eller, nu är glee igång igen!! hihi! Men nu är det nog slut trorja? eller så är det bara reklam igen.. Haha men iaf så har jag ätit kebab också, men ska titta på glee, sen ska jag faktiskt cykla på min träningscykel här inne, sen ska jag duscha och skämma bort mig själv med att måla naglarna, smörja in kroppen och massa sånt där bra! Vi hörs senare.
Och bara för att jag kallar Tobias min pojke, så är vi inte tillsammans. OM jag och han skulle bli tillsammans och när det nu händer, så trorja att ni kommer få se det på något sätt! Tänkte så ni vet, så ni inte behöver tro att ni vet ;)

UPDATE: Blir inge cykla trorja, jag och pappa försöker sätta upp hyllor och sånt på mitt rum, fixar i ordning en massa, great! Ni kanske får några bilder sen, men heido så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ni pussas och sånt fast ni inte är ihop? :)

2011-11-12 @ 12:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0