never wanna say goodbye

det gick suuuuveränt idag på räddningstjänsten, har azum ledare och är med världens bästa flickor och känner även niklas som va där också! idag har vi gjort HLR. HjärtLungRäddning och det gick aaaazum, sen spela vi innebandy, slet som en tok på det.. haha va så roligt med dom där ju, mitt lag van även. men nu har jag blodblåsor under fötterna.... vilket jag får när jag springer och sånt utan skor.. eftersom jag glömde mina springskor hemma och vela inte springa i converse. men sen va vi emellan dom där och käka på stan, mysigt. nu kom jag nyss hem och ska spräcka blodblåsorna, sen titta om mina fötter tål att dra ut och springa, sen in och duscha - äta och sedan faktiskt titta lite om att fixa om i min blogg!!!

ska börja göra inlägg med bilder, så jag skriver så. tycker det blir mycket finare och funderat på det i runt ett halvår men för lat för att göra det jämt, testat någon gång. men det tog några månader innan jag orkade göra mitt första.. haha, såg en tjej som hade så för något år sedan och nu har många så och jag tycker det är mycket bättre =)
PUSSS SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0