i was born to tell you i love you

hejsaaan!
sitter hos bella, va ledig igår så jag sov hos henne. nu gör vi inte mycket alls, hon duscha nyss och nu sitter hon här, nu ska jag ner och duscha, sen ska jag duscha också, sen ska vi glida ner på longbordsen, fast jag har ju skateboard med longboard hjul som är världens skönaste, aja vi glider ner mot sjukhuset för att hon ska på möte. och jag väntar väl utanför. sen far vi till sandviken och vi ska äta aga idag!! ebba hänkar även på oss. och kanske min pojke också? jag vet inte. btw, jag har färgat håret, lägger i blond färg så mitt svarta ska försvinna, ska nog ha ljusbrunt sen, men först och främst måste jag ha bort svarta färgen. iaf så ser mitt hår ut såhär nu! kanske lite mörkare.. det där togs i solsken, så riktigt sådär ser de nog inte ut =) men aja, nu ska jag duscha! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0