here i go again

trött som satan, gick upp sju för att jag trodde vi hade sovmorgon till halv nio och va i bra tid för en gångs skull, hade gjort allt klart och behövde inte stressa ut till bussen. men självklart så får jag reda på att vi börjar 10 ist????? ååååååh.. så jag gick och la mig en stund, nu ska jag strax ta bussen som även emma sitter på. sen möter jag min klass så ska vi gå på bessemer, känner inte bra.. alla kommer titta osv.
det va typ samma sak igår, vi hade sovmorgon till halv 10, då vi skulle va på ungdomsmottagningen, vilket ligger nära där ja bor. men jag åkte ut till min skola till 8, fick reda på de då. så då tog jag och emma bussen hem igen, satt hemma hos henne i någon timme... NI ÄR ELAKA I MIN KLASS!!!
eller så är det jag som är trög? haha.. men aja, ska ta bussen snart, hörs senare.
och btw??? jag ska paddla kanot med min kära klass senare.. hahahaha det kommer gå åt helvete. funny!
hörs
saknar dig min fina

Kommentarer
Postat av: carolina!

men :O jag saknar dig massa bella! jag ska in till gävle imorn, vi kanske kan ses? puss<3

2011-05-27 @ 15:04:06
URL: http://carolinasteen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0