Take time 2 realize

ja, det är ju som vanligt skit tråkigt att höra om min skoldag och vad jag gjort...
men jaja..
sovmorgon till 10 i 10 hade musik i 30 min
sen hemkunskap med min gamla klass, så kila iväg för att ha det med dom, vilket fick mig nästan att gråta, skönt att vara med dom igen och så satans roligt så tårarna nästan rann på mig! min grupp fick även -MVG och bästa gruppen den dagen! skönt att höra för mig vill ja lova.
sedan hade vi teknik 8an, eftersom min klass är med och tävlar. vi ska snart fara till bolänge och tävla.. så tidinigen va och interljuva oss idag, grymt!
sen sluta jag faktiskt.. tog bussen hem, va hemma i typ en halvtimme, prata skype me philip och ante, sen for ja på möte i skolan, det kändes inte bra alls!
kom massa svordommar och klagomål ur min mun, va bara några sekunder från att drömma ut stolen och sparka iväg den och gå ut, men då skulle bara saken bli värre så försökte lugna ner mig. aja, sen efter for vi ut till min farmor, saknat henne som tusan!
sen nu på kvällen så va jag med ebba, vi for in till centrum, träffa moppepojkarna och lite sånt, härligt! sen fick vi skjuts till bussen och nu sitter jag här. äter äpple och mår inte så bra, känns som något spänner i huvudet på mig, ska nog ta och lägga mig ner och vila lite, till någon film tills jag somnar, hör av mig imorgon!

HÖRS!

drygt långt inlägg, men ni fick en bild iaf, trots att jag hatar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0