She like's to party

Tjohejs, hann inte uppdatera tidigare? Trots att jag va hem en stund.. Aja, pappa hämta mig hos monne så åkte jag och han och köpte pizza, men orka inte äta så mycket, verkligen inte sugen på pizza nu för tiden.. ;o haha.. Så sen sprang jag upp, hade 20 min på mig att fixa mig.. Platta håret, sminka mig, byta om.. Så det va bara skynda sig. Sen kom sebelius och hämta mig, sen åkte vi till högbo med hög musik och alla sjöng! Haha som alltid! Sen i högbo grilla vi, drack, några galningar åkte pulka i en backe, och ja pulka åkte dom bara inte.. Haha! Och musiken va hög, hur roligt som helst! Sen nu för ett tag sen skjutsa sebelius hem mig, monne, svensson och john. Alla andra är nog kvar, men jag vela även hem i tid idag, ta det lugnt lite :) så nu har jag gjort nudlar samtidigt som jag skrivit det här och ska ta ett glas cola och kakor med mig upp :) puss! /Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0