Outfit

Brottom, så far vill skolan nu! Peacehey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt tröjan?`

Tacksam för svar!

Ps. Din blogg är super!

2011-08-07 @ 12:56:06
Postat av: Josefine

Hahah , kommenterar lite såhär RANDOM ! Men är sjukt kär i din klädstil , bara älskar den nå enormt . Tycker att sånna som di borde det bara finnas i världen , du verkar sjukt snäll men ändå står upp för dig själv ! Tänker du säkert att en liten skitunge som jag ska sluta vara dryg och kommentera men Jaja , kollade runt på dina gammla bloggar och önskar att jag var lika modig som du , stilen som du har önska jag att jag vågade bära men dom kläderna ligger låååångt in i garderoben ... Hur vågar/vågad du ha den stilen ? Struntar du i vad folk tänker/säger ? Älskar din blogg , jävligt tacksam för svar !

2011-10-23 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0