when I'm feeling sad and grey can you make it stop

Fan va jag skrattar åt dig, något sjuk.. Att du tror jag är så dum att jag skulle gå på det där? Jag kanske inte är så jävla smart, men jag är heller inte så jävla dum. Ta dina saker, ta dina ord och allt du gett mig och gå din väg. Jag kommer ångra mig i slutändan, det gör jag jämt. För det är inte första gången det är såhär emellan oss, det här är litet om man gemför med allt vi gått igenom under 1,½ år. Men jag har tröttnat på ditt skitsnack, dina fram och tillbaka. Går jag min väg så gör jag fel, stannar jag så är det fel också. De stunder jag ska stanna och när du behandlar mig bra, är de stunder som håller som kortast. När du fått mig erkänna och fått allt du vill ha så hör du inte av dig förrän när du behöver de igen. Jag är trött på dig, men för svag för att lämna dig. Men just nu är jag stark, just nu mår jag bra och det tar mig iväg ifrån dig, vi hörs polarN!

För er som inte läst det där, DET BEHÖVER NI VERKLIGEN INTE NI INTE VILL. Men nåja! Just idag är jag stark, just idag mår jag bra! Så nu ska jag upp, höja volymen och låta musiken dunka medans jag bestämmer kläder, sen väntar jag in fru som hämtar mig så åker vi till högbo och träffar massa fina vänner!
Som jag skrev på facebook " ... och får väl se när jag kommer hem.. för jag ska ha det pretty damn fucking aaazum! pyss "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0