i got a reason for you to take me home

Sitter här och dricker Alvdeon på brustablett med vatten eftersom jag inte kan ta tabletter. ska snart kila upp och hämta lite saker sedan sätter jag mig på cykeln och far till coop, handlar yogurt och flingor. sen hem käka frukost så hämtar min syster mig och så far vi till gävle eller valbo för att handla lite, så hörs senare!!

Och about kvällen last night? Det spåra totalt, men hade rätt så jävla kul endå! Skratta har jag då verkligen gjort och eftersom jag va en av dom få som inte gjorde något fel så behövde jag inte vara rädd alls =) Ingen trimm på moppen eftersom jag inte har någon och va helt nykter, så jag hade jävligt kul medans alla andra var rädd! haha. men jag har världens bästavänner. loveuall!
sweet

Kommentarer
Postat av: bh

jag hatar att va utan dig

2011-06-29 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0