i can't wait

Idag har jag verkligen inte gjort nå mycket alls, vakna runt 11 av att mamma poppa hög musik och någon klippte gräset och ungar som skrek... vilket gjorde mig nå sjukt irriterad, så ja låg och sura en stund, sen upp och klädde på mig och gick ner och gjorde frukost. käka och satt ute i solen, skönt va de!
sen for jag upp och satte på mig bikini och gick ut och sola i någon timme, sen städade jag och nu har jag ätit, finns verkligen ingenting å göra.. vilket får mig sätta på musik coh tänka på Gällivare.. VILL TILLBAKA NU

det här tar verkligen kål på mig, jag hatar sandviken. folket kan vara helt underbara, dom mesta iaf. MEN DET HÄNDER VERKLIGEN INGENTING I SANDVIKEN! åhhhhhh... take me away from this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0