they don't really care about us

Tjiiiiinare!
Satan va skön dag jag har nu, chillar nå sjukt galet! Saknat min kära vän Monika och alla underbara från Gällivare bara! Men jag säger Janne för er alla! ;) haha bara dom som fattar! loveuguys!


Men i varjefall, efter jag bloggat tidigare så vila jag ett tag, sen tog jag mig i kragen och satte på mig ansiktsmask och hårinpackning och måla naglarna medans jag vänta på att jag skulle få skölja bort allt, hoppa in i duschen och sedan ut från duschen och satte på mig tjocktröja och korta shorts sen for jag ner och gjorde cheescake med mami, så sen titta jag lite på tv, nu har jag satt på mig en stor tjocktröja och ett par svarta jeans och mössa, ska väl ta och hoppa in i bilen snart!
Jag och pappa skjutsar in Kim & Robert till gävle så far dom till sthlm och jobbar igeeeeen! Sedan tar jag och pappa käk någonstans och efter det far jag hem till emma och pratar lite skitsnack eller något.. haha, men sen ska jag hem och kika "This Is It"
Trots att jag är ett fan av Michael Jackson har jag aldrig haft tiden till att kika filmen.. SINNES! men jaja, nu tar jag mig i kragen och fixar de här! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0