men jag har lovat mig själv tills dagen jag dör

Sitter å väntar på att papi ska få sms av broder så v kan åka till gävle och hämta min kära bror! medans dunkar jag as skön musik, vilket just nu är Kapten röd - Saknade Vänner. åååh den är så vacker! Och även låten Medina Ft. Sebastian Michael - Falla tillbaks

Har nyss även gjort en ny skiva igen till min fader, och vet ni vad? Jag har världens bästa pappa, aldrig någonsin vill jag förlora honom, jag vill inte ens tänka tanken utan honom.
Men nu ska jag upp och sätta på mig nå andra kläder, lägger nog in någon bild innan jag drar, hörs!
HEJ

Update: Åker strax in till gävle, hämtar upp broder sen även mor min, så far vi och käkar någonstans i gävle trorja, sen hem och jag vet inte vad jag ska göra, bella kunde tyvärr inte komma. Så blir väl å sitta inne, gör inte så mycket om dagarna längre. Puss

en bild jag tog hos min carro nummer ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0