I don't care what your friends say, cuz the don't even know me!

tog tåget hem idag, pär skjutsade mig till stationen och sen sa jag hejdå och hoppa på tåget och det va ju inte direkt kul, VERKLIGEN INTE OM MAN FÅR VÄRLDENS MENSVERK DIREKT och ska sitta kvar i två timmar, hade mensverk hela tiden, sjukt jobbigt vare! men nåja, smsa pappa och bad han ta med ipren så direkt när jag hoppa in i bilen så gav pappa mig en ipren och en flaska med vatten, tacktacktack älskade pappa! och sen gjorde han det ännu bättre, fråga vars ja ville käka, så vi for på Max och käka!!! UNDERBART!!! tack kära papi, så då for vi dit och käka, sen hem och nu sitter jag här.

Nu: upp och packa upp alla saker, sen ska jag sätta på en ansiktsmask, hårinpackning och ta ett varmt bad med rosblad i och sätter i tlf i högtalarna och höjer högt!

först ska jag ladda hem lite skön musik och lägga in på tlf, ja HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0