du har så mycket kvar å ge

hade det jätte trevligt igår! Ni behöver inte läsa det här neranför, ganska tråkigt, men ungefär vad som hände igår osv! Men sen kommer det även om idag också, ni får välja om ni vill läsa eller inte, men bilder kommer senare, glömde kameran i emmas väska!
vart lite alkohol, men inte mycket! först satt jag och emma hos emma på hennes balkong och tog de lugnt med en varsin cider och musik. sen bjöd emil, jonas och co oss upp dit, så där va det lite killar, vi va dock dom enda tjejerna, men där prata vi, drack, rökte och hade de trevligt! sen gick vi alla ner till parkrocken och där vars de ju lite problem, många från sandviken va jätte taggad på att slå ner utlänningar, så det skulle bli fight, så jag va jätte irriterad. så sen börja en utlänning som va runt 20 år kaxa upp sig mot en old friend of mine, rasmus och han är bara 15 år, så jag ställde mig emellan, fast jag är bara 16 och mycket kortare, men so what dom slår ju sällan tjejer? så då börja han snacka om respekt och skit att han inte slår tjejer, men att vi inte fick vara på "deras" baksetplan.. det koka i mig, de lovar jag. så jag sa tillslut att dom skulle hålla sig till sitt så höll vi oss till vårat, men nejnej, han skratta bara, så jag gav upp och bad han gå därifrån.
jaja, tillslut så gick mitt "gäng" vi va väl 10 st? vi gick till donken för alla va svinhungriga. så då vandra vi dit, sen tillbaka till parkrocken och satte oss i gräset, sen gick vi vidare till bussen efter ett tag, så satt emma kvar med raymond och några till, jag och emil börja vandra mot mig för att han skulle få skjuts av någon kille och jag skulle gå den vägen hemmåt, så han gick med mig en bit, jätte gulligt. jag va hemma runt 2, gick upp och tvätta av mig sminket och la mig i sängen död, haha..


Och nu vidare till idag.. mår jag inget vidare, eller nu börjar jag piggna till, men imorse kändes de som att jag bara ville sova och vakna nästa dag, ont i ryggen, ont i svanken, de va varmt, täppt i näsan och ont i halsen.. inte bra alltså! men klev upp, prata lite med bror nere i köket, tog en ipren och ett glas jucie! det börjar kännas bättre, och fick en hundring av min bror om jag sätter på henne sin blöja efter hon varit ut och gått och nu kom dom hem! ska sätta på den brb! så, haha hon har blöja när hon löper för att vi inte ska få blod överallt här hemma, så tar man av den när hon ska vara ute och så, hahaha hon är så söt! men hon skäms ibland med den, lila gumman :( nåja, nu ska jag upp och ta en dusch, sen ta och äta lite frukost!
HEJSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0