call your girlfriend

fyfan va jag mår bra just nu, även fast det är saker som skitit sig så jag känner mig bara allmänt bra!

nåja, ska ut med min hund nu, sen ska jag äta frukost och sen ska jag cykla lite på cykeln, ta en dusch och sedan hämta broder i gävle, HAN SKA VARA HEMMA HELA VECKAN!! ÅÅÅH VA SKÖNT! Sen kanske, om jag har tur så kommer min kära fina vän Bella hit, åhh vad jag saknat henne, ni anar inte! ni som läst min blogg länge, vet ju att jag umgicks med henne varje dag förr? men nu har det blivit jätte svårt, så kanske hon får komma in till sandviken idag och då lovar jag att jag kommer gråta när jag ser na, så mycket har jag saknat henne! min lilla ängel, ÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR EFTER HENNE! så mycket att prata om, så mycket att göra och ååååh vad jag längtar!
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0