18:29

Sitter här i ett skönt lite fort stort linne och ett par korta shorts och önskar att det va sommar... Åååååh va jag vill ha sommar!
Aja, nyss pratat skype me grabbarna från gällivare i någon/några timmar. Men nu skulle dom fara till Coop och jag va ner och tjata på pappa om AGA mat.. Haha älskar aga ♥. Men vi får väl se hur det blir, eftersom vi käka donken i förrgår, sen va varken mamma eller pappa hemma igår, så då fick jag pengar till att äta ute också, då blev det jensas. Så vi får väl se.. Haha, men jag hoppas! Och nej, vi äter inte ute så ofta, bara så att det har krockat nu dom här dagarna ;)
Btw, jag ska bli brunett trorja :o jar har sån stor lust att bli mörkbrunett nu, JAG SKA BLI MÖRKBRUNETT IGEN!!! haha, aja heido!
/ Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0