13:47

jag mår PISS.
vaknat varannan timme inatt för att spy, grinat som en jävla tok samtidigt. det värsta jag vet är att spy, det luktar äckligt, det är äcklig och det finns verkligen inget vidrigare. borde inte sitta här, mår illa som satan nu. men jag gjorde saker igår som jag inte borde och nu får jag stå för det, på något sätt så ångrar jag det inte... men får inte i mig nå mat nu, har spytt as mycket, kommer gå ner i vikt OCH DET ÄR INTE BRA. jag är redan underviktig och pappa blir bara surare om jag inte äter. så det här kommer bli ett helvete, men nu måste jag verkligen gå. känns som att jag ska spy när som helst, hejdå!
&&& vi får se när jag bloggar igen, mår verkligen inte bra alls. hörs.
/ bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0