sensuella isabella!

Sitter och dunkar " Sensuella Isabella.. " Haha!
Men det va rätt nice i kungs igår, man fick typ inte mycket fart till rails eller hopp och även snö i hela ansiktet pga att det snöa. Men jag hoppade iaf ingenting så det vart ju bra för mig. Sen vare många som fick fart till hoppen, men dom bara störta på som fan såg man! Haha. Men ivarje fall skulle vi dit med skolan idag också, men det sket ju sig. Fick sms av lärare imorse och även vänner om att det va storm och att dom inte beställt någon skolmat pga friluftsdag, så vi fick vara lediga! Chillmode ♥ Men nu ska jag strax baka kladdkaka och lägga mig i ett bad! puss va skönt.
hörs!
vela ha bilden större, men då vart det bara dålig kvalla.. dö

Kommentarer
Postat av: Brander

Sv; har du inte iphone 3 eller 3gs? För det är ett sånt skal ;)

2011-02-11 @ 13:09:28
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0