21:32

Moa om 20:54:
Vart har du gjort headern?
svar - Picasa & Pizap.


Rätt så jävla härlig dag skulle jag påpeka!
Umgick med Ebba & Linnea, först mötte jag upp dom på Aga. Dock va jag seg, inte oväntat ;) Haha. Vi käka där och sen for vi vidare hem till mig och åt kladdkaka! Haha, tjockisar. och samtidigt babbla vi om lite allt möjligt. Sen for vi ner till datorn för att jag skulle visa en gammal bild på en soet liten pojke. Haha, men vi fastna där och titta en maaaassa gammla bilder. Sen hämta Linneas föräldrar upp henne men Ebba stanna kvar och umgicks mer med mig. Vi hade.. Haha roligt. Jag fick nå spel och typ börja hoppa runt osv. Men sen tog Ebba 9 bussen hem och nu sitter hon nog i bilen med sin papi påväg hem från rese! hihi. härlig dag iaf!
vart bara en bild på mig och Ebba, Linnea knäppte bilden.. Så hon får räknas som Behind The Camera!

Kommentarer
Postat av: ebbalindholm

haha, härligt. alla la upp bilden ;) men de skiter man väl i ! hihi, pusss

älskardej

2011-02-09 @ 22:34:40
URL: http://ebbalindholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0