Svar

"Alex" kommentera:
Sluta säg att ditt liv är äger. Tänk lite på andra som inte har sån tur. + Ingens liv äger, tänk efter.

Svar -
MEN HERREGUD DU MÅSTE DRIVA!
För det första: jag har verkligen inte tur jag heller, men jag tänker inte sitta och deppa ihop för de.
För det andra: hade jag sagt att mitt liv sög, hade du endå klagat då på att jag är "emo" eller något sånt.
För det tredje: det här är min blogg och vill jag säga att mitt liv äger får jag väl göra de? Det är inte meningen att de jag skriver ska andra ta som dåligt.
För det fjärde: så när alla andra skriver att dom fått så himla mycket, visar hur bortskämda dom är då får dom inte göra det för så har inte vissa andra?
För det femte: så om någon skriver på deras blogg att dom har ett djur så får dom inte skriva det för det kanske finns någon annan som har de

Behöver jag ens fortsätta?
Då finns det ingen jävla anldedning till att ha blogg, fan ska man skriva om, om man inte får skriva om något som inte alla har.

Varsågod för svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0