just a kiss in the moonlight

Ber ingen alls att läsa, jag skriver det enbart för att få ur mig det.


Jag hatar att se dig och inte gå fram å pussa på dig. Men jag älskar att se dig, se när du ler, se att du är glad gör mig glad. Jag trodde aldrig att jag skulle falla för dig, vi har varit vänner så länge och efter tre års vänskap bara föll jag dig? Jag kan knappt förstå det själv. Men nu är allt borta. Vi hade kunnat fixat det bättre om vi bara vela. Jag vill bara ha dig här, jag kan inte förstå att jag är utan dig. När jag kommer in på rummet vill jag bara se dig ligga där i min säng, titta på tvn, sen titta på mig å le. När du drar mig tätt intill dig i sängen " baby? älskling? ". När du pussar på mig överallt i hela ansiktet, jag skrattar och jag är lycklig med dig. När du lyfter mig och jag har mina ben runt din midja samtidigt som jag känner dina läppar mot mina. Jag ser inte dina nyklar ligga på mitt nattusbord nå mer, inte din keps på golvet nå mer. Ingen du i min säng nå mer. Ingen du som jag går ut för att pussa på i en halvtimme innan dina träningar. Det finns så mycket jag villl göra med dig, jag vill inte ha det såhär. Jag saknar dig mer än ord kan förklara. Det blir värst på kvällarna, då jag vill smsa dig och bli tårögd till dina sms " Önskar jag kunde ligga där med dig i sängen, hålla om dig och pussa på dig " Jag vill inte sakna dig, men jag kan inte låta bli. När jag ser dig, jag blir så glad hela tiden. Men jag saknar dig så mycket, saknar att ha dig här med mig. Saknar att höra din sms signal flera gånger om dagen. Du har en speciell sms signal, så vet när det är du. Du är det bästa som hänt mig. Det bästa jag har, det bästa jag någonsin fått. Jag hatar mig själv för det som hände mellan oss, alla bråk och allt tjafs. Jag önskar jag kunde ta tillbaka allt, göra allting bra. För jag vill bara vara lycklig med dig, för mig är du den enda, den enda jag vill ha. Det skulle göra så ont att se dig med någon annan. Allt vi sagt, allt vi planerat att göra, jag hatar att göra det utan dig. Det gör ont i mig, jag saknar dig för mycket nu. Jag blir frustrerad. Jag minns sista pussen jag fick av dig, du titta på mig å log när jag höll i tlf, du tog tag i min haka och sa hejdå och skratta lite, du pussa mig två gånger, titta på mig när du tog dörren och innan du stände den såg du så glad ut, jag vart så glad när du va glad. Men på något sätt förstår jag dig lite, men jag förstår inte att du va för feg för att fortsätta, för feg för att ge det en chans. Jag skulle göra allt för att få ha dig här igen, allt för att vara din.
Jag skulle göra allt för att få kalla dig min pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Therese

fint skrivet gummsan! <3

2011-12-08 @ 16:47:31
URL: http://thessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0