you don't understand me

skolan gick ju chill, haha.. jag och madde feta på oss! först möttes vi vid 10 i tio, stod ute en stund, sen gick vi in klassrummet, prata lite åså. sen tog jag och madde cykeln till ica maxi, köpte marsmellows och portello, sedan for vi till donken å köpte chees och mc. chicken junior, sen cykla vi möt någon grillplats, mötte alla där. satt å prata och sånt. sen sluta vi, fick även reda på att vi är ledig till torsdag, VAD SKA MAN GÖRA ALLA DESSA DAGAR NÄR ALLA ÄR I SKOLAN DÅ??? kul.. nejtack! nåja, har möte på måndag iaf, prata om vad jag vill söka för linje sen och sånt. Men iaf, sen efter skolan cykla jag och madde till charline, hon följde med oss till ica, där mötte vi även tobias, så fick madde skjuts till stan och jag och charline cykla till charline, satt på balkongen och chilla, prata i några timmar. sen nyss cykla jag hem, nu sitter jag här och verkligen hatar å vara ledig!!!!!!! :( haha hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0