right here waiting

Va till skolan imorse och hade möte, gick ju bra! förutom att jag fick lite aggritioner på min gamla skola men de orkar jag inte ta upp! sen satt jag hemma tills jag fick rus och städa hela nedervånging, men mami blev glad när hon kom hem! prata med henne en massa, sen tog jag bussen till stan för att sola, men orkade inte. så då kom jalle och ida, så vi for till kungsgården och träffa sebelius. sen in till sandviken igen, då fick ida lite adhd.. så vi gjorde de bästa av situvationen, stängde ut jalle med några andra som vi träffa, orkar inte ta upp namn. men iaf, så satt vi och tog benet bakom huvet! hehe och skratta en massa. sen tatta vi runt lite med epan, sen in på donken lite snabbt och sedan hem. nu smsar jag med finaste pojken och ska snart lägga mig i sängen, tidig kväller!
tänkt å gå upp i tid imorgon och vara hurtig och dra ut och springa, sedan åka och sola! ska bli skönt, men sen vet jag inte vad som händer under dagen, vi får väl se vad den har att bjuda på!

bless 2 u people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0