du är världs bäst

Hejsaaaaaan.
Seg tjej idag, det är då jag! började med att jag somna igår vid 6-7 på morgonen, tänkte gå upp 9 då så jag sov lite så jag kunde somna i tid ikv, men såklart stänge jag av alarmet och vakna runt 2..... KUL! Nej. Men nåja, Marre kommer till mig runt fem. Så jag ska väl hoppa in i duschen och fixa mig lite, sen ta bussen ner på stan och möta upp min kära vän! Saknat honom.
Och våra dagens planer? Äta köttbullar, knäppa massa kort, snacka massa skit och va precis som vi va förr. puss på marre!
hahah söt gammalbild, båda har keps och vi gick runt i sandviken med säkert redbull i handen... 2008 som ni ser? SJUKT!

Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

vars gör du dina headers nånstans? :D himla fina!

2011-08-18 @ 20:36:22
URL: http://sarafryk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0