left the roses

förstår inte att ni inte slutar fråga frågor här på inläggen? haha inge illa menat!! jag har bloggsvar för att ni ska fråga där! svarar bara på kommentarer här på inläggen på folk som skriver deras bloggar så jag kan svara i deras blogg. åsikter och sånt får ni kommentera på bilder! men frågorna tar vi på bloggsvar! THANK U!
nåja, va ut med jalle ett tag endå, har varit no lifer idag, astrött, irriterad, mensvärk osv.. men iaf, åkte ut en stund, sen skjutsa tobbe hem mig, vi satt i epan och snacka ett tag. sen gick jag in, nu ska jag slå på en film och sova, upp i tid imorgon och åka te skateparken, ingivning imorgon! träffa folk, se tävlingar, peppa folk och sånt! heh. åker dit med monika och malin! HÖRS IMORGON!
pyss & bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0