if you ask me, i will stay

drog ut efter en kvart när jag skrivit inlägget.. haha monika ringde mig, så jag for till donken och umgicks med massa, sen satt vi vid enen, pratat om allt möjligt och sisådär. sen börja alla dra sig hemmåt, jag, david, oskar och therese. therese svängde av tidigare, men jag david och oskar bor nära varandra. så satt martin, tommy, miriam och hanna ute. så vi snacka med dom, sen till slut vare bara jag, martin & david kvar. prata om allt möjligt verkligen! haha, mest om slagsmål.. nåja, sen drog vi alla in, nu har jag suttit här ett bra tag, men är på dåligt humör så inte orkat blogga, men gjorde de nu endå. nåja, ska lägga mig i sängen och kika tv och hoppas på bättre tider typ? hörs
går inte ladda upp bilder på bloggen heller, DIEEEEEEEEEE. till blogg.se. inte till er bloggläsare, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0