i must be dreaming

Tittade på "Never say never" med Justin Bieber för första gången igår, den va faktiskt bra!! Men nåja, sen somna jag någon gång runt 3-4, vakna för ett tag sen. Ska strax gå ner å göra frukort och ett glas smoothie är jag verkligen värd, ÅÅÅH VA GOTT! Sen prata jag och papi igår, massa om gymasiumet! Nu börjar jag IV eftersom jag gått om och hoppat uppsista halvåret för att slippa gå i grundskola ett extra år när jag knappt klarar av att ta mig dit i en hel vecka. hatar å komma dit och ha tanken om att jag inte klarar ett skit, nu har jag byggt upp allt, börjar snart IV och skulle kunna börja imorgon för att jag bara vill jobba upp allt och sedan välja gymnasium och flytta härifrån. Det jobbigaste är tanken att jag måste vara utan vänner, utan familj. Jag vet själv att jag kan va sån mes och sakna så mycket. Men jag ska troligen söka i Gällivare och där har jag andra vänner som jag vet stöttar mig. Vi får se om det blir så, funderar verkligen för fullt vad jag vill bli.. Nåja, SMOOTHIE NU!
Ne gud va söt mamma är, hon gjorde en jordgubbs smoothie och kom upp med den nu.. Slapp göra ordning en!

bless



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0