call your girlfriend, it's time you have the talk

tar och kör på en sån här..
1. Vad är klockan just nu? 13:50 det här frågegrejset kan ta länge för mig, ska jämt byta låt och titta massa annat samtidigt.. haha
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? p!nk - Family Portrait
3. Vad har du för underkläder på dig? bh å troser
4. Vad har du för mobil? samsung
5. Hur mycket pengar har du? just nu har jag inte mycket, har väl runt 70.. Men tror jag får nya pengar idag!
6. Har du något jobb? nej
7. Vad har du för färg på din tandborste? en röd, en blå, tre lila, två rosa och två gröna.. hehe
8. Vem saknar du? tanken fick mig att le, nämner inga namn :)
9. Har du några komplex? att inte duga.
10. Vad vill du bli när du blir stor? nöjd med mig själv, ha familj och bo i hus med en bra man. honestly
11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning? what are words, iaf vad jag vill nu.. Men kommer nog ångra mig några gånger innan jag är död, hoppas jag.
12. Hårfärg? Mörkbrunt
13. Vad skulle du kunna döda för nu? få flytta härifrån
14. Vad har du gjort i helgen? umgåts med kompisar, men nu är det sista helgen innan skolan börjar, så nu hoppas jag på en underbar helg!
15. Smycken du har på dig? bara armband.
16. Vem vet mest om dig? philip eriksson tror jag
17. Vad är du rädd för?att bli sårad och lämnad eller inte duga
18. Brukar du ha otur? allt för mycket om jag får säga det
19. Vilken är kontakt nummer 13 i din mobil och vad har ni för relation? alexander eklund, ehm.. varit jätte nära förr, nästan tillsammans men vart ingenting sen tappa vi kontakten. men nu pratar vi ibland, vänner och ska gå samma skola.
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? haha, jag vet inte.
21. Favoritband? no idea
22. Vem är snygg? mina fina killkompisar
23. Har du några fobier? tvestjärnar först å främst, sen många andra småkryp.
24. Har du ätit något godis idag? en macka.
25. Har du fått IG på ett prov? rätt så många gånger
26. Vad väger du? -
27. Fem saker du har på dig just nu? bh, trosor, linne & korta shorts
28. Dagens smink? inget än så länge
29. Favoritfärg? lila & grön
30. Vilka är dina idoler? mina vänner
31. Har du en dator i ditt rum? yes
32. Favoritlärare? börjar gymnasie nu så vet ej
33. Vad har du gjort idag? nyss vaknat i stort sätt
34. Vad har du ätit idag? en macka
35. Dagens roliga? "du är en pumma!" - haha den personen skulle skriva "du är en puma!" enda roliga än så länge idag
36. Vilka färger har du i ditt rum? Lila på väggarna, sen lite olika överallt. Men ska måla om om några dagar trorja :)
37. Favoriträtt? icas potatisgratäng och bambam, papi gör det när jag inte på dåligt humör på sommaren <3
38. Har du spytt offentligt någon gång? tyvärr, men det är småspyor ibland för att jag har magsår.
39. Är du duktig i skolan?dock inte
40. När var du utomlands senast och vart?inte sen jag va liten.. Men om jag sköter skolan får jag åka till thailand i en månad i december, fast nu kom jag på att det inte blev bra.. jag ska till gällivare då.. VAFAN haha
41. Har du varit vittne till ett brott? ja
42. Har du sett en död? ne
43. Har du något husdjur?hund
44. Har du haft vattkoppor? när ja va liten
45. Är du singel? yes
46. Favoritdryck? cola, mjölk eller fanta exotic
47. Älskar du någon? mina nära
48. Vad köpte du senast? donken
49. Har du ätit glass idag? nej
50. Känner du någon som är bög? ja
51. Känner du någon som är lesbisk? ja
52. Har du varit på en konsert? yes
53. Senaste utlästa bok? Ego woman
54. Har du någon bästa vän? eh.. alltså jag vet inte. har några nära vänner. men philip eriksson mest, vet allt om mig och ställer alltid upp, finns alltid där när jag behöver honom!
55. När klev du upp imorse? runt halv 10 för att vi har målare här, dom målar utanpå huset men lät som om dom stod i mitt rum..... die
56. Har du krockat någon gång? på moppe mot bil
57. Vet du vad sXe står för? never heard about
58. När flög du senast? don't remeber
59. Äger du något märkesplagg? ja
60. Spelar du fotboll? gjort
61. Vem ringde du senast? marre
62. Är du homosexuell? nej
63. Är det fint med killar som sminkar sig? nej
64. Är du allergisk mot något? chili och nötter
65. Vad är du för stjärntecken? oxe
66. Är du sexig? everyday
67. Åker du slalom? jadå
68. Är Måns Zelmerlöw snygg? nej
69. Brukar du se på Idol? nej
70. Brukar du sjunga för dig själv? i duschen å... överallt
71. Hatar du någon? hata är ett starkt ord
72. Har du kysst någon av samma kön? yes
73. Vilka hemsidor är du medlem på? facebook, blogg, freeride, blogpresponce som jag fortfarande använder iaf
74. Har du spytt upp mat med flit någon gång? nej
76. Har du varit på en festival? tror inte de
77. Har du någon brevvän? nej
78. Har du onanerat idag? nope
79. Vem kramade du senast? erika
80. Har du haft sex på en skoltoalett? nej
81. Var den här listan rolig? dög
82. Hur mycket pengar har du på telefonen? bara graits sms kvar
83. Cola eller fanta? cola!
84. Är du vidskeplig? va e de?
85. Vilken dialekt är fulast? brittisk
86. Vad ska du göra i sommar? sommarlovet är slut om typ 3 dagar minus helgen? har haft a great time!
87. Filmtips? Charlie St. Cloud.
88. Vad är det för väder ute? molnigt å tråkigt.
89. Vilka hårfärger har du haft? finns det någon jag inte haft? kanske inte alla nyanser. eller jo, har aldrig haft rött!
90. Har du vunnit en tävling någon gång? ja
91. Har du sett ett stjärnfall någon gång? ja
93. Vem pratar du med på msn nu?ingen, är inte ens inne
94. Är det fint med gladiator skor? på andra, men inte mig
95. Är du brun? nej
96. Vilken färg har stolen du sitter i? svart
97. Har du webbkamera? broken. both of them
98. Säger man kex eller chex? kex
99. Har du varit ärlig när du har gjort denna listan? yes
100. Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? från 13:50 - 14:27 haha seeeg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0