before you go tell me this

Vad gör jag vaken nu????
Juste, skola idag. SUGER! ny skola och igår kväll hände en del saker jag inte velat.. Men det ordnar sig nog! Tog ett tag å somna, försökte fan i flera timmar bara låg i mörket på mitt rum, MEN INGENTING HÄNDE.. Vred på mig, till slut låt jag med fötterna upp på väggen, sen låg jag med kudd nere i fotändan och inget täcke.. Haha! Men iaf, nu ska jag gå ner å få i mig något, sedan sminka mig och platta håret, sen cyklar jag till Enen klockan halv 9 och möter sistra mi! där runt kvart/tio i nio, då cyklar vi till skolan. Vi börjar halv tio, men vet inte varför vi skulle va där så tidigt.. Charlines ideér! Nåja, ska iaf få träffa T efter skolan gladchey! Men vi hörs efter skolan, PUSS
Bild från igår..


Kommentarer
Postat av: bella

jag har ingen fråga, så ja kommenterar bara här helt enkelt, ja måste bara påpeka att du är ruskigt fin och den som säger annat är verkligen tappad !

2011-08-25 @ 20:05:46
URL: http://bellaolofsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0