jag är så mycket starkare än du och det har jag lärt mig nu

varit med min fru idag, min älskade söta fru malin! så skön dag!
först kom hon hit, vi chilla lite och sen gjorde vi smet, sen gjorde vi popcorn och saft. feta va vi då.. men sen tog vi longboard och skatebord MED LONGBOARD HJUL, HUR SKÖNT SOM HELST!!!! aja, och for ut och åkte i några timmar, bara gled lite överallt, skönt som satan! hade bara jeans och en skön hoodie eftersom det kändes exakt som en sommarkväll!!! så underbart väder :o sen träffa vi folk också, men sluta med att vi gled in på ica satte oss i en soffa och läste barnböcker.. haha, sen gick vi runt och bestämde vad vi skulle ha i vårat hus när vi blir stor.. haha!
men sen fick vi skjuts hem med malins mamma och nu sitter jag här. ser även att busen malin loggar in på skype nu! hehehe. då är hon alltså också hemma hos sig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0