i like it when you smile but i love it when i'm the reason

har inte gjort någoting typ idag, hade hemkunskap i en halvtimme för sen lära jag kila iväg till hälsokoll grejs på skolan, gick fineeeemang! väger nu 42kg och är 156,5 lång :D hehehe. men kanske lär börja ta tabletter för att jag ska sova bättre. sen ska jag även ta ett till test nu, ADHD testet.. Dyselexi har jag ju redan som sagt fått klart, ska bara ha ett till möte snart någon gång. fyyyyfan va mycket möten och sånt jag har just nu.. :( tycker inte om det!
Men nu ska jag fortsätta spela på min kära vän simons telefon, hihihi angrybirds! imorgon blire en lång dag.. som inte spenderas i skolan, men med min klass är det. men inte i skolan alltså! berättar mer sen. heido!
ps. slog nyss sönder ett tangentbord för skolan, säg ingenting.. hehehe :D
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0