i just want back in your head

Åkte till skolan, Men eftersom vi hade något företagsgrejs så mötte jag min grupp vid okq8. Sen gick vi in, fråga några frågor sen sa tjejen att det är bättre om vi tar de nästa vecka för då är en kille där som kan mer. Och eftersom våra lektioner är inställda hela dagen då, så fick vi sluta! Skönt! Gled till bussen, stanna på stan gick runt lite och fick med mig nagelack hem. Ljuslila för er som vill veta! Haha, men nu är jag hemma och städat lite i köket, mamma kommer tro att jag är sjuk eller något, har aldrig städat i köket helt random hemma.. Hehe, men sen ska jag upp och städa mitt rum och redan ladda hem någon film som wictor sa vi skulle titta på... Just nu kommer jag inte ihåg vad den heter men skitsamma, han kommer hit om någon timme. HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0