inte i år igen..

jag vill inte ha det så i år igen " fjanteN "
och jag vet att ingen av er andra förstår vad jag snackar om eller något, men hon jag pratar till förstår mig. snälla, låt oss fixa det här. jag vill inte ha en början på året som det blev förr.. det har verkligen gått upp och ner för oss två, men jag vet att det varit mycket svartsjuka från båda våra sidor. om du nu vill ha det som det är och inte vill förlåta mig, that's it. bara jag vet själv att jag sagt förlåt. vi beter oss så fjantigt båda två ibland, verkligen sjunker ner till 7år igen. men jag hoppas att du vet att jag älskar dig stumpan, du är som en andra halva för mig och det vet du att du alltid varit. vi har gjort taskiga saker mot varandra, vi har skrattat med varandra, vi har gråtit med varandra, vi har varit snälla med varandra, vi har gått igenom allt möjligt och nu står vi här, vi kan inte vara osams första minuten av 2011, det går inte! jag vet att jag bettet mig dåligt, därför säger jag förlåt.
So come on girl, let's make this year better than last year!
" Big Girls Don't Cry. "
/ bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0