21:15

isabella ask om 15:35:
jävla snygging!
Svar - Tack du detsamma!


Hejsan.
Kom hem för ett tag sen, va ute och sprang i 45 min, nu äter jag Activia ♥ Jordgubb förstås! Men ska ta en dusch när som helst, sen ta det lugnt ikväll. Imorgon ska jag umgås med min fru ♥ Längtat efter den bruden ja, känns som att det va ett tag sen.. Inte bra. Om 21 dagar firar jag och hon 7 månader! ;) haha kung. Men iaf, vi ska chilla me energydrinks & fetmat imorgon trorja. Men måste nog ut och springa imorgon också. Nu ska jag prata med mamma först om att jag ska åka iväg på mitt sportlov, hoppas på att jag får för annars tänker jag grina tills jag får! Det är ett löfte vill ja nå säga! Sen efter ska jag duscha, puss!
/Bella.

Monika, Jag & Malin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har fråestund på mi blogg vill du vara så snäll och ställa ett par frågor så är du en ängel!

puss och kram!

2011-01-24 @ 22:23:22
URL: http://ninisensopinion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0