15:35

Hej blogggläsare.
Sött att ni läser min blogg, gillar det verkligen. Haha, men va med min kära vän Emma går, vi va till donken först, sen till kungen. Träffa på massa folk, va väl ganska fullt folk där ;) Haha. Men sen gick jag hem runt 10 över 12, va hemma halv 1 någon gång tror jag. Emma gick med då också, fast hon vek av vid AGA, så fick gå en bra bit själv :( och vid Vallhovskiosken, kommer det tre fulla killar och skriker efter mig, ni anar inte hur rädd jag va. typ.. " oohshit vilken stor jacka på en sån liten tjej! Ey du bruden, stanna.. Kom och festa med oss?" och jag va liiiivrädd, svängde in lite vägar så jag vart av med dom, sen till slut kom jag hem, satt i en kappsel i våran maskin, fick SNABB & GOD VARM CHOCKLAD OCH KILA UPP PÅ MITT RUM.. ååh, bästa känslan ♥ förutom att jag va ensam då.. -.- haha, men tog typ en halvtimme innan jag sluta skaka, rädd & frös som satan :o haha..
Aja, idag ska jag leka me emma. Vi ska käka ngt gott ngnstans, men vet inte vart eller när. Haha. puss ♥
/ bella.

Kommentarer
Postat av: isabella ask

jävla snygging!

2011-01-24 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0