VÅGA FRÅGA!

VIKTIGT ATT LÄSA NERANFÖR!!

Jag har gjort en sån där Fråge grej? Så jag slipper göra tusen inlägg om svar på frågor, så ta alla frågor där om ni vill ha svar, för tänker inte svara på någon fråga här i bloggen nå mer förutom dom här neranför!
VÅÅÅÅÅGA FRÅGA!!! :)

anonym om monika har fotat och jag har redigerat, puss:
vart redigerar du? :)
svar - Photoshop cs3, det enda ps jag verkligen fattar, dom nya är så konstiga! Annars även Picnik, Picasa & Photoscape! :)
Anonym om answer:
har du löshår? :)
svar - Nej, slutade när jag färga bort det svarta håret, tidigare än så till och med.. :)
Anonym om answer:
men headern då, vart gör du den? :)
svar - Photoshop cs3/Picnik/Picasa & Photoscape :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fråge grejs? vart är den, alltså vart ska man fråga?

2011-08-07 @ 14:28:42
Postat av: -

man ser inte den där våga fråga?!?!?

2011-08-07 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0