answer

Anonym om you make me this, bring me up, bring me down:
vart designar du din blogg?
svar - Jag designar den själv. All by my seeeeelf! :)




Va på stranden med Lillebror och Monika igår, sen kom även Malin och joina oss! Vi bada och sola och åt glass. Sen åkte Malin hem och jag, Ante & Monika cykla hem till mig, åt mackor och oboy sen upp på mitt rum och kika film, 1 och en halv film blev det, The Last Exorcism och It Takes Two, och den sista va en gammal film, Mary-Kate & Ashley va med i den. Rolig, men den titta vi inte klart på. Men de gjorde vi med Exorcism, och den är vidrig. nåja, sen åkte dom hem runt kvart över 12, jag städade upp mitt rum lite, tog en dusch och somna till tvn, skönt va de! Nu har jag nyligen vaknat nästan, varit ut och solat lite snabbt, ska snart få pengar av mamma och kila ner på stan!
Bless to yah people!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du löshår? :)

2011-08-06 @ 01:21:27
Postat av: Anonym

men hur fan, det blir ju hur bra som helst :o

2011-08-06 @ 05:39:20
Postat av: Anonym

men hur fan, det blir ju hur bra som helst :o

2011-08-06 @ 05:39:35
Postat av: Anonym

men headern då, vart gör du den? :)

2011-08-06 @ 06:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0