stop killing me softly

Kom försent till skolan, men de gjorde inget. Hade bara hemkunskap, prata en massa, sen åkte jag hem, vi sluta ju halv 12 som sagt. Så cykla jag hem, sen åkte jag och papi å handla färg till mina väggar, nu ska dom bli svarta! Sen ska jag köpa vit säng gavel och vita byrorer senare, men ska först måla om, aja. sen vidare till prix, så satte vi oss inne på fiket där och tog en fika. Sen hem igen, nu ska jag packa för senare åker jag med min fina vän Ida till Kungsgården och sover där inatt! Min farmor har köpt en massa gott.. Potatisgratäng, kotletter, bea, vitlöksbröd, godis, chips och massa frukt! Sen säkert några drickor också. Vi får se vad vi gör senare där ute då! Iaf så får vi troligen besök av två fina pojkar runt 3-4? Anton & Tobias!!
Nåja, nu ska jag packa och sånt, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0