don't cry.. Just say fuck you and smile!

skolan bestod av en lektion, jag klagade mest på johannes, madde lika så. sen fick vi typ säga " Hi, my name is Bella, i'm 16 years old and i live in Sandviken. " Haha? Sen sluta vi för dagen. Eller, vi gick å fyllde i något papper, sen prata om lite saker och allt det gick på 10 min typ, så sen sluta vi! Jag och madde gick å käka lite, sen cykla jag hem. Tog det lugnt, sen for jag ut med min kära Ida, umgåts och haft det trevligt! Träffat och umgåts med andra på kvällen också, fick träffa min fina och pussa på han lite också!
Imorgon ska jag få pussa mer på honom, han ska nämligen umgås med mig efter skolan, därför måste jag städa upp lite nu... Haha! Sen sova, hemkunskap hela dagen, frukost på skolan sen bakar vi bullar och sen ska jag hem å umgås med min fiiiina! Åååh längtar redan! Saknar å mysa med honom, men nåja nu ska jag städa vidare! Men sen ska han på träning mot kvällen, så då ska jag umgås med mina fina vänner Ida & John! Hörs imorgon bloggen.
PUSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: bella

sv; ifall du vill? :)

2011-09-30 @ 07:54:29
URL: http://bellaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0